sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Auts.

Eilen olimme kaverin maisterisjuhlissa ja juhlissa näin tämän kaverin toista kertaa raskaana olevan vaimon. Joka ei tiedä yrityksestämme. Onnittelin vilpittömästi heitä, ja kyselin raskauden kulusta. Hän harmitteli, että kuinka tekee mieli alkoholia niin paljon. Kuinka se on pahinta raskaana olemisessa, kun ei saa juoda sitä lasia viiniä. Se sattui. 
Tämä ystävä ei todellakaan tarkoittanut sitä, eikä varmasti sanoisi noin, jos tietäisi meidän hoidoista; tietäisi, että minä olisin vaikka vuoden juomatta jos vain saisin olla raskaana. Silti se sattui. Minun oli pakko karata vessaan itkemään. Hetken jouduin keräilemään itseäni vessassa, että pystyin palaamaan ihmisten joukkoon. Miehellekin asiaa itkin, ja mies lohdutti, vaikka koville se otti sillekin. Päätettiin skarpata ja ilta olikin hauska loppujen lopuksi. 

Mies on alkavan viikon onneksi lomalla, kivaa lomailla yhdessä :) Tiistain polikäynnin jälkeen lähdetään Helsinkiin katsomaan jotain kitaravahvistinta, samalla mennään tuhlaamaan mun lahjakortti Flamingoon, käydään syömässä hyvin ja ollaan hotellissa yötä :) 
Katsotaan miten inseminaation käy, jostain luin, että Femar saattaa aikaistaa ovulaatiota, sehän vaan mulle passais :) jos saataisiinkin torstaina tehtyä inssi ennen mökille lähtöä? :)  

3 kommenttia:

  1. Minulla ovis saattaa olla normaalisti vasta kp 19. Nyt (jälleen Femar-kierrossa) inssi tehtiin jo kp 12. Että noin viikolla aikaistaa minulla! Pidän peukkuja kovasti, että inssi ehdittäisiin tehdä ennen juhannusta. :)

    VastaaPoista
  2. Juu, minulle kaveri valitteli tosiaan sitä miten kamalaa on kun raskaana tissit on kasvanut pari kuppia. Mitäs siihen nyt sitten sanoisi?

    VastaaPoista