maanantai 3. lokakuuta 2011

kierron lopulla..

Tänään on kp 29/29.

Laskin ovulaatiolaskurilla sillon joskus, ja se väitti, että seuraavat menkat alkaisivat ke 5.10, mutta nyt olen laskenut monta kertaa omasta kalenteristani, että kyllä niiden huomenna kuuluisi tulla, mikäli on uskomista viimeisen puolen vuoden kiertoa. Mikä minulla on varsin säännöllinen. Eli jänskätys loppuukin jo huomenna! Testiä en siis ole vielä tehnyt.

Eilen ja toissapäivänä ei juuri mitään oireita, paitsi pyyhkiessä hiukan ruskeaa tuhrua, ja eilen illalla veristä valkovuotoa, mutta vain kerran pyyhkiessä. Mahaa ei eilen eikä toissapäivänä nippaillut juurikaan, tänään on ollut menkkamaisia kipuja. Yleensä mulla ei siis tuhruile noin montaa päivää ennen menkkoja, eikä mahaan koske vasta kun toisena tai kolmantena menkkapäivänä.

Fiilikset vaihtelee, välillä tuntuu, että varmasti olen raskaana ja välillä no en todellakaan ole..
Mutta järjellä jos ajattelee, niin enhän mä nyt voi olla raskaana, vasta ensimmäinen yrityskierto!
Silti on se pieni tunne tuolla sisällä, että entä jos....

1 kommentti:

  1. Oj, oj, peukut pystyssä! Ja kyllä sitä voi tulla ekalla yrityksellä, kun kerran voi tulla sillonkin kun eka yritys on vähän niinku vaan harjoituskierto ;o)

    VastaaPoista