sunnuntai 25. syyskuuta 2011

piinaviikot.

Nyt on kp 20/29 ja dpo 5 tai 6. Eli varsin jänniä aikoja elellään, ja tietenkin oon löytänyt jo vaikka mitä raskausoireita! Vatsaa on nippaillut, ollut paineentunnetta, ilmavaivoja, menkkamaisia kipuja, kuplintaa. Ehkä vähän jopa huonoa oloa, palelua, flunssan oireita... Kumma on ihmiskeho, keksii oireita. Koska mitä olen lukenut internetin ihmeellisestä maailmasta, ei näitä oireita nyt ihan vielä kai pitäisi olla.

Ihaninta on kumminkin tuo mies, joka on selvästi innoissaan, että jos olisinkin raskaana, silittelee mun mahaa ja miettii ääneen onkohan siellä joku? :) Kysyin, että entä jos siel ei olekaan? No, sit yritetään uudestaan.

Nyt ajatukset muualle ja ulos haravoimaan, pakko käyttää nämä sunnuntait hyödyksi!

2 kommenttia:

  1. Ihana mies :)
    hetkonen, selvennä, mikä on dpo? mä oon dumbass :D

    VastaaPoista
  2. Zri, se tosiaan on days past ovulation, oon oppinut uusia asioita surffaillessani "raskausoireet ennen plussaa"-sivustoilla :D ja se mies tuntuu oikeesti olevan innoissaan :)

    VastaaPoista