maanantai 1. lokakuuta 2012

Haaste.

Monessa blogissa on nyt kiertänyt tämä haaste, jossa paljastetaan asioita menneisyydestä, nykyisestä ja tulevasta. Minäkin halusin osallistua vaikka kukaan ei minua haastanutkaan henkilökohtaisesti :)

10 vuotta sitten ...
1. Muutin ensimmäiseen vuokrakämppääni yksin.
2. Joka sijaitsi toisella puolella Suomea, enkä tuntenut uudesta paikasta/koulusta ketään!
3. Aloitin opiskelemaan alaa, jolla olen edelleen, työharjoittelunkin tein nykyisessä työpaikassani :)
4. Rakkausrintamalla oli hiljaista, olin todella ujo.
5. Viikonloput meni bilettäessä, matkustin melkeinpä joka vkonloppu takaisin kotikonnuille ystävien kanssa juhlimaan :)

5 vuotta sitten ...
1. Olin tavannut nykyisen mieheni ja asuimme ekassa yhteisessä kämpässä :)
2. Aloitin opiskelemaan oppisopimuksella.
3. Totuttelin rankkaan työtahtiin.
4. Parisuhteessa meni ilmeisesti kaikki hyvin, koska en muista mitään kriiseilyä..
5. Taisin liittyä kuntosalille, koska sain työsuhde-etuna niin hyvän sopimuksen. Kävinkin ahkerasti aamuisin pumpissa ja combatissa.

3 vuotta sitten ...
1. Ostimme keväällä oman kodin.
2. Valmistuin oppisopimuksella ja työsuhteeni vakinaistettiin.
3. Syksyllä tuli ensimmäinen iso kriisi parisuhteessa.
4. Mikä vaikutti jaksamiseen ja mielenterveyteen.
5. Lihoin varmaan 10 kiloa.

1 vuosi sitten ...
1. Menimme kihloihin.
2. Jätettiin ehkäisy pois, kuvittelin että meillä tärppää heti.
3. Gyne sanoi kaiken olevan kunnossa, ja kertoi että normaalipareilla menee puoli vuotta-vuosi raskautua, tuskin teillä niin kauan menee.
4. Aloitin blogin.
5. Minusta tehtiin esimies työpaikalla ja se aiheutti närää ja syksy oli todella rankka.

Kuluneena vuonna ...
1. Olemme kriiseilleet parisuhteessa, ja päättäneet selviytyä siitä.
2. Esimieheys alkaa sujumaan.
3. Olen tehnyt töitä aivan helvetisti. (2. kohtaan voisi lisätä, delegointitaito vaatii vielä hiomista.. ;))
4. Olen opetellut olemaan vaatimatta itseltäni liikoja, kuuntelemaan itseäni, välillä on pakko relata.
5. Urheilu kuuluu elämääni, vihdoin ymmärrän liikunnan riemun.

Eilen minä ...
1. En lähtenyt siskon luo, koska en jaksanut, pakko oli ajatella itseään.
2. kävin lenkillä ja samalla kirpparilla etsimässä vaatetta kolmekymppisille ;)
3. Söin karjalanpaistia ja jälkkäriksi suklaamoussea :P
4. Saunottiin ja suunniteltiin miehen kanssa synttärikekkereitä.
5. Nautin vapaapäivästä.

Tänään minä ...
1. Olen piiitkästä aikaa vapaalla toista päivää putkeen.
2. Nyt pötkötän sohvalla jumpin-haalarissa.
3. Päivän suunnitelmiin kuuluu myös urheilu jossain muodossa.
4. Siivotakin pitäisi, jos jaksan :P
5. Nautin vapaapäivästä.

Huomenna minä ...
1. Käyn aamulla lääkärissä.
2. Menen töihin.
3. Jos aikataulut antaa myöten, käyn urheilemassa.
4. Olen illan töissä.
5. Illalla ei todellakaan tunnu siltä, että olisi juuri ollut kaksi päivää vapaalla.

Ylihuomenna minä ...
1. menen aamulla bodybalanceen.
2. Syön aamiaisen työpaikan kahvilassa.
3. Kerkeän kerrankin kotona käymään työvuorojen välissä, ehkä.
4. Ilta menee töissä.
5. Jännään ylihuomista synttäripäivää :)

Vuoden päästä minä ...
1. Toivottavasti olen raskaana.
2. Olen oppinut delegoimaan työssäni.
3. Urheilu kuuluu edelleen elämääni, ja jotain tuloksiakin näkyisi.
4. Olisin tyytyväinen itseeni.
5. Olen onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti