perjantai 27. tammikuuta 2012

nousu.

Pah, se viime viikon hieno pudotus. Pitihän se arvata, tänä aamuna +400g.

Puolustuksena (tän selittelyn mä osaan, kysykää vaikka Mieheltä) sanottakoon, a) menkkaturvotus, b) viime viikon iso pudotus ei voi toistua kahta viikkoa putkeen, c) eilen aamulla olin vielä samoissa lukemissa kuin viime viikolla. Tällä viikolla tosin oon vähän lipsunut syömisissä, ti runebergin torttu (vitutti se nega), ke pala täytekakkua (töissä oli tarjolla, ja edelleen ketutti), to puolikas runebergin torttu (samaan konkurssiin..)... eh. MUTTA, kalorit on tällä viikolla pysyneet about siellä 1500-1600 (peruskulutus se about 2000 ilman liikuntoja), että ihan kaloreiden sallimissa rajoissa noi herkutkin on menneet.

Niin ja se uus kiertokin alkoi. Plaah. Olikin sitten ennätyslyhyt kierto (25 päivää), en muista että koskaan ois näin lyhyttä ollut, mulla on teinistä asti ollut säännöllinen 28-30 päivän kierto. Taas voi kummastella tätä ihmiskehoa...
Puolen vuoden rajapyykki yrittämisessä lähestyy, toivotaan että tämä 6. yrityskierto toisi plussan! :)

Mutta en jaksa nyt murehtia tuota painoa tai menkkoja, koska mulle tulikin yllättävä lauantaivapaa ja huomenna pääsen tapaamaan 8 kk täyttävää pikkumiestä. Tädin rakasta höhöttäjää <3 Sunnuntaina pääsen ehkä vauvauintiinkin, sekin lasketaan liikunnaksi, eiks vaan?

2 kommenttia:

  1. Oon ehdottomasti sitä mieltä, että pelkkä a) menkkaturvotus riittää painonnousun syyksi. Ei edes noussut paljoa, oon vakuuttunut että asia korjaantuu ens viikoksi menkkojen loputtua. Sä oot liikkunut tosi ahkerasti ja pitänyt kalorit kurissa, menkat vaan tekee tepposiaan. Hyvillä mielin ensi viikkoon siis! :)

    VastaaPoista
  2. Myös samaa mieltä että ihan turvotusta vaan on! Hyvää viikonloppua :0)

    VastaaPoista