tiistai 24. tammikuuta 2012

näin se menee.

Tein testin, kp25/28-30. Joo, tiedän, päiviin nähden liian aikaista, mutta jostain luin, että testin voi tehdä 14vrk ovulaation jälkeen ja jos ovis oli jo kp10..  arvasitte varmaan. nega.

Mies yritti aamulla lohdutella, että ei nyt vielä heitetä toivoa tästä kierrosta, mutta plaah. Sinne meni.

Toissapäivänä mies huomautti mun rintojen näyttävän isommalta, kieltämättä ne oli turvonneen oloiset. Eilen ei tullut oikeastaan mitään vuotoja, tissejä vähän aristi ja välillä mahaa juili. Kai toi tissien aristus on sit mun uus menkkaoire. Väsymyksen, kuvotuksen ja palelun ilmeisesti kuvittelin. Mielialojen heittelykin laitetaan menkkojen piikkiin.

Nolottaa, miten sitä voi olla niiiin varma, että kyllä nyt tärppäs. Mutta vitut.

4 kommenttia:

  1. Höh :/ On se vaan niin typerä fiilis kun oikeasti luulee, että nyt, mutta tikkuun tuleekin vain yksi viiva :/

    VastaaPoista
  2. Welcome to my life. Tätä mä olen harrastanut jo yli vuoden. Aina se kolahtaa. Noh kaikki toivo ei sun osalta oo vielä menetetty. Aikaa on rutkasti ennen kuin tädin pitäisi edes tulla.

    VastaaPoista
  3. Höh :0( Toi oireiden keksiminen on kyllä ihan käsittämätöntä, olin viimeksi ihan täysin 100 varma että olen raskaana, mutta enpä sitten ollutkaan.

    VastaaPoista
  4. Ihanaa saada tukea teiltä, tiedätte millaista tää oireiden keksiminen ja pettyminen on.. Kiitos <3

    VastaaPoista