lauantai 3. syyskuuta 2011

miksei aika voi kulua nopeammin?

Odotan niin kovasti uuden kierron alkamista, että pääsisi yrittämään oikeasti. Hölmöähän se on, mutta minkäs sille voi, jos on vähän kärsimätön... Mitenköhän mulle käy, sit jos/kun tuun raskaaksi ja on 9 kuukauden odotus edessä? :D Enkä oikein tiedä, mitä tänne blogiinkaan kirjoitella, ei vielä ihan uskalla vauvanvaatteista bloggailla...

Hauska asia, että sain ylennyksen töissä päivä-pari sen jälkeen, kun päätimme lopettaa ehkäisyn ja antaa beiben tulla. Kävi mielessä pomon siitä ilmoittaessa, että ettepäs tiedäkään, mitä mulla on suunnitelmissa, vähän ehkä tuli syyllinen olo. Mutta kyllähän he sen tajuavat, tämän ikäinen naikkonen, vakityössä ja saman miehen kanssa vuosikausia, niin jossain vaiheessa ne lapsetkin astuvat kuvioon, suurimmalla osalla.
Eihän siinä muuten mitään, mutta työ jossa olen, omaa varsin eriskummalliset työajat. Olenkin sanonut jo aikaisemmin, että sitten jos lapsia tulee, tuskin tuota duunia teen, mieluummin vietän aikani perheen parissa kuin työn parissa. Mutta saapa nähdä, haluan kyllä kokeilla, millaista on yhdistää 6 päiväinen työviikko ja iltatyöt perheen kanssa... Pelottaa jo valmiiksi. Isosti nostan hattua miehelle, että on jaksanut 6 vuotta minua ja mun työtä.

Meillä tulee muuten tänään tasan 6 vuotta meidän ensitreffeistä :) Muistan sen jännityksen treffeille mennessä, ja miten oli niin siistiä, et juttua riitti, istuttiin iltakasista yökahteen asti vaan höpötellen kaikkea :) Eikä se hölömö ees tajunnut pussata mua illan päätteeks!
Hassua, miten aika kuluu. Just pari päivää sitten puhuttiin, että on sitä aika paljon kasvanut ihmisenä tässä kuudessa vuodessa. Jotain on ilmeisesti pysynyt samana, kun kerta jaksetaan toisiamme edelleen katsella :) Tosin, ehkä se just meidät on pitänyt yhdessä, että nähdään niin vähän ;) On sitä meilläkin omat kriisimme ollut, niinkuin varmasti kaikilla. Mutta niistä on selvitty ja päätetty, että yhdessä me selvitään mistä vain!

Nyt mä taidan mennä unille, huomenna on töitä ja työpaikan isot kekkerit, ei parane olla silmäpussia tällä esimiehellä! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti