keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Terveisiä Berliinistä!

Reissusta on kotiuduttu! Säät olisivat voineet suosia enemmän, mutta mukavaa meillä oli silti. Piinapäivä-ajatukset sai hyvin pidettyä aisoissa, oli niin paljon kaikkea nähtävää, shoppailtavaa ja syötävää :D 

Berliinin shabby chic-tyyli vetosi minuun, tägit ja graffitit olivat paikkapaikoin todella hienoja. Varsinkin siis itäpuolella, länsipuolella ei niin houkuttanut muu kuin edullisten ketjuliikkeiden tarjonta. 


Ylempi kuva on juutalaisten muistomerkiltä, kyllä se paikan karu historia veti ajoittain hiljaiseksi. Nähtävyyksiä jäi vielä ensi kertaan, muutamassa päivässä ei koko kaupunkia koluta.


Sitten asiaan. Tänään on pp8, enkä nyt kyllä sano suuntaan enkä toiseen mitään oireita. Normaalisti tässä vaiheessa alkaa tiputtelu, mutta luget pitää sen poissa, joten ei siitäkään voi mitään päätellä. Luget on muuten ehkä maailman ärsyttävin lääke, yäk. Kattellaan sit maanantaina/tiistaina, käynkö ostamassa Femaria vai lisää Lugesteronia.


Ai niin, mä oon nyt lomalla! Kattellaan niitä työjuttuja sit kymmenen viikon päästä! :P 







6 kommenttia:

  1. Onko sullakin sitä ärsyttävää tiputtelua? Pitääkö sulla Luget sen pois ihan pp14 asti? Mulla Luget auttoi parhaiten tiputteluun, mutta se alkoi silti pp10.

    Onnea loppukiertoon! :)

    VastaaPoista
  2. En tiiä, tää on vasta eka kerta Lugejen kanssa.. Sitä mäkin pelkään, että tiputtelu silti alkaa :/ se on todella ärsyttävää, inhottavaa jos sullakin on sitä. Kiitos tsempeistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla löytyy tiputtelua vaikka muille jakaa. Se alkoi heti, kun lopetin pillerit. Mitään syytä siihen ei ole löytynyt. Olen syönyt Teroja, Primoja ja Lugeja. Ensi kiertoon kokeilen Clomeja. Uskon, että tiputtelu on oire jostain, miksi meillä ei ole raskaus alkanut.

      Poista
    2. Mulla onneksi tiputtelu/tuhruilu rajoittuu vaan muutamaksi päiväksi ennen menkkoja. Se voi olla, että meilläkin on se syynä, eihän sitä tiedä..

      Poista